Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2009

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ - ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ


«Σε ώρα που απουσίαζα ο “γείτονας” πυροβόλησε εν ψυχρώ 5 φορές με καραμπίνα τα σκυλιά μου τα οποία προορίζονταν για τη φύλαξη της οικίας μου σκοτώνοντας τα δύο από αυτά και τραυματίζοντας το τρίτο».  Αυτό αναφέρει σε επιστολή του ο ιδιοκτήτης των σκυλιών Δημ. Παναγιωτόπουλος, απαντώντας στις καταγγελίες 45χρονου που δημοσιεύτηκε στο χθεσινό μας φύλλο.  Αναλυτικά στην επιστολή του ο κ. Παναγιωτόπουλος αναφέρει τα εξής: 

Με έκπληξη διάβασα στο φύλλο της εφημερίδας σας της 10-3-2009 ότι δήθεν ο «γείτονάς» μου πυροβόλησε τα σκυλιά μου με δίκαννο επειδή, δήθεν, επιτέθηκαν στη σύζυγό του, όπως και ότι τον έσπρωξα με δύναμη στον τοίχο και τραυματίστηκε. Οι «πληροφορίες» που δημοσιεύετε είναι πέρα για πέρα αναληθείς. Η αλήθεια είναι ότι ο «γείτονάς» μου σε ώρα που απουσίαζα πυροβόλησε «εν ψυχρώ» 5 φορές με καραμπίνα τα σκυλιά μου που ήταν μικρά, ηλικίας 5 μηνών, και τα οποία προορίζονταν για τη φύλαξη της οικίας μου σκοτώνοντας τα δύο από αυτά και τραυματίζοντας το τρίτο.  Στη συνέχεια την πράξη του αυτή την ανακοίνωσε ενώπιον αρκετών μαρτύρων. Οταν από την οικία μου ειδοποιήθηκε τηλεφωνικά το ΑΤ Μελιγαλά, βρήκαμε τον «γείτονα» και δήλωσα ενώπιον των αστυνομικών ότι του υποβάλλω μήνυση ώστε να συλληφθεί και να ακολουθηθεί η αυτόφωρη διαδικασία, ο «γείτονας» έκανε πως λιποθύμησε για να αποφύγει το αυτόφωρο, χωρίς να τον αγγίξει κανείς πράγμα που θα διαπιστώσετε εύκολα αν κάνετε ρεπορτάζ στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, ώστε να δείτε αν καταγράφηκε να φέρει μώλωπες κ.λπ. Επίσης μετά το περιστατικό διαπιστώσαμε ότι κά ποιος μάζεψε τους κάλυκες από το σημείο που ο «γείτονας» πυροβόλησε γιατί οι πυροβολισμοί ήταν 5 και προέρχονταν φυσικά από καραμπίνα που χρησιμοποιήθηκε παράνομα αφού δεν επιτρέπεται αφενός η χρήση της και αφετέρου γνωρίζω ότι δεν επιτρέπεται η χρήση με γέμιση πέραν των τριών φυσιγγίων αφού τοποθετείται ασφάλεια, για το οποίο όπλο μάλιστα έχω ζητήσει από την Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας να ελεγχθεί”.

http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=9


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου