Τρίτη, 24 Μαρτίου 2009

η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ


THN ΟΜΟΡΦΗ ΑΥΤΗ ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΣΑ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ 2-3 ΦΟΡΕΣ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΔΑΓΚΩΣEI ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΥΛΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΟΥΤΕ ΕΤΡΩΓΕ ΟΥΤΕ ΝΕΡΟ ΕΠΙΝΕ. ΓΕΛΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ "ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ ΤΟ ΣΚΥΛΙ" ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΩΛ. ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΩΝΙΣΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ (ΜΠΩΛ,ΤΡΟΦΗ,ΠΑΤΑΚΙ,ΛΟΥΡΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΝΕ).  ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ.  ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ.  ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΩΞΟΥΝ.  ΚΟΙΜΟΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΙΔΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΧΩΡΕΣΕ ΕΚΕΙ,  ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.  ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΤΗΣ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.  ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΗ ΚΑΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ.   ΜΕ ΕΙΔΕ 3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΑΙ.  ΕΓΩ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΣΠΙΤΙ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΖΩ.   ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠ'ΚΕΙ.  ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ.....ΕΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.  ΑΝ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.   ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΥΛΑ 6-8 ΜΗΝΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6947793798 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου